Zakres obowiązków:

  • wystawienie faktur i dokumentów sprzedażowych
  • przygotowywanie raportów, zestawień, rankingów oraz innych danych na potrzeby Zarządu
  • zapewnienie efektywnej komunikacji i przepływu informacji zarówno wewnątrz spółki, jak i w relacjach z innymi klientami
  • przygotowywanie ofert sprzedaży dla Klientów
  • obsługa zamówień złożonych przez Klientów
  • bieżąca współpraca z dystrybutorami produktów oferowanych przez spółkę
  • koordynacja i wsparcie Biura Zarządu
  • obsługa i utrzymanie stanów magazynowych materiałów marketingowych
  • obsługa systemu SAP – znajomość będzie dodatkowym atutem

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych
  • obowiązkowość, sumienność, dyspozycyjność
  • terminowa realizacja zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • język angielski – poziom komunikatywny

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane doświadczenie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego